Jakie informacje zbieramy?

Zbieramy informacje od Ciebie, gdy rejestrujesz się na naszej stronie i wysyłasz dobrowolnie dane, gdy uczestniczysz w forum, czytając, pisząc i oceniając treść udostępnioną tutaj.

Podczas rejestracji na naszej stronie możesz zostać poproszony o podanie nazwy użytkownika oraz adresu e-mail. Możesz jednak odwiedzić naszą stronę bez rejestracji. Twój adres e-mail zostanie zweryfikowany za pomocą wiadomości e-mail zawierającej unikalny link. Jeśli ten link jest odwiedzany, wiemy, że jesteś właścicielem podanego podczas rejestracji adresu e-mail.

Po zarejestrowaniu lub tworzeniu tematów/postów rejestrujemy adres IP, z którego pochodzi zapytanie. Możemy również zachować dzienniki serwera, które zawierają adres IP każdego żądania wysłanego na nasz serwer. (Uzasadniony interes prawny administratora (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO))

Do czego używamy twoich informacji?

Każda z informacji, które od Ciebie zbieramy, może zostać wykorzystana na jeden z następujących sposobów:

  • Aby dostosować się do Ciebie — twoje informacje pomagają nam lepiej dostosować się do Twoich zainteresowań.
  • Aby ulepszyć naszą stronę — nieustannie dokładamy wszelkich starań, by ulepszać naszą ofertę witryn w oparciu o informacje i opinie, które otrzymujemy od Ciebie.
  • Aby poprawić obsługę klienta — Twoje informacje pomagają nam skuteczniej reagować na problemy klientów oraz ich wymagania co do naszych usług.
  • Aby wysłać okresowe wiadomości e-mail — Podany adres e-mail może być wykorzystywany do wysyłania informacji, powiadomień o zmianach w obserwowanych tematach lub odpowiedziach na Twoje wpisy oraz pytania. W każdej chwili możesz z nich zrezygnować przez zmianę ustawień konta.

Jak chronimy twoje dane?

Wprowadzamy różne środki bezpieczeństwa, aby zachować bezpieczeństwo Twoich danych podczas wprowadzania, przesyłania lub uzyskiwania do nich dostępu na naszej stronie. Nie dzielimy się zbieranymi przez nas danymi z innymi firmami oraz osobami publicznymi.

Jakie są zasady przechowywania danych?

Dokładamy starań w dobrej wierze, aby:

  • Przechowywać dziennik serwera zawierający adresy IP wszystkich żądań do tego serwera nie dłużej niż 90 dni.
  • Zachowywać adresy IP związane z zarejestrowanymi użytkownikami i ich wpisami nie dłużej niż 5 lat.

Czy używamy plików cookie?

Tak. Pliki cookie to małe pliki, które witryna lub jej usługodawca przenosi na dysk twardy komputera za pośrednictwem przeglądarki internetowej (jeśli na to zezwolisz). Te pliki cookie umożliwiają witrynie rozpoznawanie przeglądarki, a jeśli masz zarejestrowane konto, powiązanie jej z Twoim kontem.

Używamy plików cookie, aby zrozumieć i zapisać Twoje preferencje dotyczące przyszłych odwiedzin i zbierać dane o ruchu w witrynie i interakcji z witryną, abyśmy mogli zaoferować lepsze strony i narzędzia w przyszłości. Możemy zawierać umowy z zewnętrznymi dostawcami usług, aby pomóc nam lepiej zrozumieć odwiedzających naszą stronę. Ci usługodawcy nie mogą wykorzystywać informacji zebranych w naszym imieniu, z wyjątkiem pomocy w prowadzeniu i ulepszaniu naszej działalności.

Czy ujawniamy jakiekolwiek informacje stronom zewnętrznym?

Nie sprzedajemy, nie handlujemy ani w żaden inny sposób nie przekazujemy stronom trzecim Twoich danych osobowych. Nie obejmuje to zaufanych stron trzecich, które pomagają nam w prowadzeniu naszej witryny, prowadzeniu naszej firmy lub obsłudze klienta, o ile te strony zgadzają się zachować te informacje w tajemnicy. Możemy również ujawnić Twoje dane, jeśli uważamy, że ich wydanie jest zgodne z prawem, egzekwować nasze zasady dotyczące witryn lub chronić nasze lub inne prawa, własność lub bezpieczeństwo. Pamiętaj, że nieosobowe dane o odwiedzających możemy przekazywać innym stronom w celach marketingowych, reklamowych lub innych.

Linki stron trzecich

Czasami, według naszego uznania, możemy oferować produkty lub usługi stron trzecich na naszej stronie. Witryny podmiotów zewnętrznych mają odrębne i niezależne zasady ochrony prywatności. W związku z tym nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za treści i działania tych stron. Niemniej jednak staramy się chronić integralność naszej witryny i przyjmujemy wszelkie opinie na temat tych stron.

Prawa Użytkownika

  • prawo dostępu do swoich danych

  • prawo do usunięcia danych (“prawo do bycia zapomnianym”)

  • prawo do sprostowania swoich danych

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych

  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Zamykanie konta i usuwanie danych

Użytkownicy mogą zażądać usunięcia lub dostępu swoich danych kontaktując się z Administratorem Jacek Maciejak pod adresem e-mail [email protected] z adresu e-mail, z którego zostało stworzone konto Użytkownika.

W przypadku chęci usunięcia, konto Użytkownika wraz z danymi zostanie usunięte w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania prośby.